Termeni si Conditii Generale
Site-ul selero.ro, numit in continuare Selero este proprietatea a s.c. Solutii Soft s.r.l., iar utilizarea si/sau navigarea in cadrul acestui site implica acceptarea termenilor si a conditiilor de mai jos cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora. Fiecare utilizator trebuie sa verifice frecvent termenii si conditiile generale. iar daca nu sunteti de acord sau nu acceptati, fara limitari sau calificari, Termenii si Conditiile Generale ale acestui Site, va rugam sa parasiti acest Site.
1. Definitii si termeni
Selero sau Vanzator = Selero este un pseudonim al s.c. Solutii Soft s.r.l. in vederea comercializarii de produse in mediul online. Societatea comerciala SOLUTII SOFT este persoana juridica de nationalitate romana avand forma de societate cu raspundere limitata cu capital integral privat si a fost inregistrata la Camera de Comert si Industrie a Judetului Sibiu sub nr. J32/1988/2006, cod unic de inregistrare fiscala RO 20202470.
Document = prezentele Termene si Conditii.
Cumparator = poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client = poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Selero (electronic, telefonic sau prin alte metode) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Selero si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Utilizator = orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Cont = sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Site = magazinul online gazduit la adresa web selero.ro si subdomeniile acestuia.
Contract = comanda confirmata de catre Vanzator prin emiterea facturii fiscale. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii de primire a acestei comenzi. Informarea despre emiterea facturii se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestuia fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.
Factura fiscala = conform Anexa 3 din OMFP nr. 2226/2006 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile de catre persoanele prevazute la art. 1 din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, factura este un formular cu regim intern de tiparire si numerotare , care serveste ca:
- document pe baza caruia se intocmeste instrumentul de decontare a bunurilor livrate si a serviciilor prestate
- document de insotire a marfii pe timpul transportului, dupa caz
- document de incarcare in gestiunea cumparatorului
- document justificativ de inregistrare in contabilitatea furnizorului si a cumparatorului
- alte situatii prevazute expres de lege
Comanda = un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii = orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat. In functie de disponibilitate produsele pot fi:
- In stoc - sunt disponibile mai mult de 3 bucati in stoc
- Stoc limitat - sunt disponibile 3 bucati sau mai putin de 3 bucati in stoc
- In stoc furnizor - produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru dar este posibil sa fie in depozitul furnizorului. Daca inregistrezi o comanda pentru un produs care are in dreptul lui "in stoc furnizor", unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta in cel mai scurt ca sa iti comunice cand iti vom livra produsul.
- La comanda - produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un produs care are in dreptul lui "la comanda", unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice cand iti vom livra produsul.
- Precomanda - produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru si nici in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un produs care are in dreptul lui "Precomanda", unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice cand se poate livra.
- Stoc epuizat - produsul nu mai este disponibil in stocul din depozitul nostru
- Intreaba - furnizorul nu ne ofera informatii de stoc, se va face o verificare manuala pentru a afla disponibilitatea produsului
- Momentan indisponibil - momentan nu putem procura produsul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului
Specificatii = toate specificatiile si descrierile Bunurilor si/sau Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.
Continut = orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului, ca urmare a Contractului incheiat.
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic
- continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada
- date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia
Tranzactie = incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Selero
Taxa de timbru verde = valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.
Review / Comentariu = o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
Rating = modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.
Pentru a putea adauga un Review / Comentariu sau a acorda un Rating, Utilizatorul trebuie:
- sa fie autentificat in aplicatie
- produsul la care doreste sa lase un Review / Comentariu / Rating sa fie cumparat de catre acesta
- statusul comenzii trebuie sa fie "Finalizat"
Intrebare = formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectiva.
Raspuns = informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
Lista de dorinte = sectiunea in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri si/sau Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi.
Cosul de cumparaturi = sectiunea de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si/sau Servicii de pe Site.
Server si browser = Site-ul selero.ro este gazduit de serverele unei terte firme. Societatea SOLUTII SOFT nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale Site-ului, setari, sau actualizari. SOLUTII SOFT nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea Site-ului selero.ro.
Linkuri catre alte Site-uri = Prezentul Site poate contine legaturi sau trimiteri catre alte Site-uri considerate de SOLUTII SOFT utile în legatura cu continutul acestuia si care nu se afla sub controlul sau indrumarea societatii SOLUTII SOFT. In cazul utilizarii acestor legaturi sau trimiteri se vor aplica conditiile generale de utilizare corespunzatoare acelor site-uri.
Comunicari Comerciale = orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/alte modalitati) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea "Lista de dorinte" sau in sectiunea "Cosul de cumparaturi" precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
2. Informatii despre comanda
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda alegand una din modalitatile de plata oferite de Site. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun si/sau un Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului si/sau Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune sau interese, in urmatoarele cazuri:
Toate produsele prezentate pe acest SITE sunt disponibile in limita stocului fizic disponibil. In cazul epuizării stocului, comanda va fi anulata, clientul urmand a fi notificat in acest sens de catre Vanzator. Pentru comenzile achitate se va proceda la restituirea contravalorii in contul din care a fost efectuata plata.
- cand datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte
- a aparaut o eroare in cadrul site-ului si stocul si/sau pretul produselor nu au fost actualizate
- alte erori tehnice
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri, returul fiind gratuit.
Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se gaseste in interfata de administrare a informatiilor utilizatorului. Pasii pentru returnarea unui produs sau a unor produse sunt urmatorii:
- autentificarea in cadrul Site-ului
- accesarea meniului "Retururi"
- selectarea produsului sau a produselor ce pot fi returnate
- apasarea butonului [ Pasul urmator ]
- alegerea modalitatii de retur (restituire, inlocuire produs)
- finalizarea procesului de retur prin apasarea butonului [ Finalizeaza procesul de retur ]
In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru Comenzile achitate cu ramburs la curier, prin restituirea contravalorii Bunului si/sau Serviciului in contul bancar transmis de client cu valoarea Bunului si/sau Serviciului returnat
- pentru Comenzile achitate cu ramburs in punctul de lucru, prin restituirea contravalorii Bunului si/sau Serviciului in contul bancar transmis de client cu valoarea Bunului si/sau Serviciului returnat
- pentru Comenzile achitate cu Ordin de Plata / virament bancar, prin restituirea contravalorii Bunului si/sau Serviciului in contul bancar transmis de client cu valoarea Bunului si/sau Serviciului returnat
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile sau Serviciile (se va lua data cea mai recenta).
Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.
3. Pretul
Preturile produselor/serviciilor afisate pe site sunt exprimate în Lei (RON), includ TVA aplicabil si reprezinta pretul final de vânzare. Preturile pot fi modificate fara niciun fel de notificare. Modificarile de preturi nu vor afecta comenzile în curs de procesare si livrare. Pretul produsului nu include taxa de transport, doar daca se mentioneaza clar acest lucru. Taxele de transport sunt comunicate cumparatorului înainte de finalizarea comenzii si vor fi mentionate separat pe factura fiscala. Factura fiscala se va emite conform legislatiei românesti în vigoare.
Pret Taiat = reprezinta pretul de referinta, respectiv cel mai scăzut preț practicat de catre Vanzator cel puțin în perioada ultimelor 30 de zile înainte de data aplicării reducerii de pret asupra Bunului. In conditiile legii, Pretul Taiat poate fi mentinut si in conditiile unei reduceri succesive, treptate. Pretul Taiat este valabil in limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.
Pret de Vanzare = reprezinta contravaloarea Bunului, pretinsa si solicitata de catre Vanzator, Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului, evidentiata corespunzator acestora in pagina de produs din Site. Vanzatorul poate afisa distinct, intr-un mod vizibil, cuantumul valoric al diferentei dintre Pretul de Vanzare si PRP si/sau diferenta valorica ori procentuala dintre Pretul de Vanzare si Pretul Taiat. Pretul de Vanzare este valabil in limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.
4. Politica de facturare si metodele de plata
La expedierea comenzii, va vom trimite un e-mail care va contine urmatoarele informatii:
- Produsele si/sau Bunurile comandata
- preturile Produselor si/ Serviiciilor
- taxa de transport, daca este cazul
- informatii despre comanda
- adresa de livrare
- alte informatii legate despre Comanda si/sau cu caracater comercial
Momentan in cadrul Site-ul Selero exista urmatoarele posibilitati de plata:
- plata ramburs - achitarea in numerar la curier a comenzii la sosirea coletului
- plata prin transfer bancar in contul firmei SOLUTII SOFT, aceasta efectuandu-se inaitea de livrarea Bunurilor si/sau Serviciilor
5. Transport
Toate produsele noastre sunt livrate numai prin serviciul de curierat rapid, termenul de livrare fiind de 1-3 zile lucratoare.
Livrare se va efectua la adresa oferita de Client si este contracost, suma standard de livrare fiind de 23.80 lei, T.V.A. inclus. In cazul in care Comanda depaseste valoarea de 400 lei, livrarea va fi gratuita.
Va recomandam ca in Comanda plasata sa mentionati un numar de telefon mobil astfel încât Solutii Soft sau firma de curierat sa va poata contacta telefonic sau prin SMS cu informatii referitoare la livrare si deasemenea va rugam sa va asigurati ca datele oferite în Comanda sunt corecte.
Solutii Soft are posibilitatea de a livra produse pe intreg teritoriul României.
Comenzile plaste pana la ora 14:00 (in cadrul unei zile lucratoare), vor fi predate curierului in aceasi zi, celelalte comenzi vor fi predate in urmatoarea zi lucratoare.
6. Garantii si politica de returnare
În cazul în care exista instructiuni de îngrijire a produsului, acestea vor fi de asemenea incluse în e-mailul cu comanda. În cazul în care produsele comandate au garantie, veti gasi informatia necesara pe un document listat pe o foaie de hartie format A4, document pe care il veti gasi in coletul primit. Garantia legala privind conformitatea produselor este acordata de SOLUTII SOFT in conformitate cu prevederile Legii nr 449/2003 privind vânzarea produselor si garantiile asociate acestora, precum si ale Ordonantei nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, iar conditiile de garantie sunt prevazute in certificatul de garantie care însoteste produsul livrat.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Clientul/Utilizatorul are dreptul sa notifice comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face GRATUIT, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Asigurarea transportului produselor intra in atributia Vanzatorului.
7. Drepturile si obligatiile partilor contractante
Orice conținut transmis Vânzătorului prin intermediul site-ului devine proprietatea acestuia. Utilizatorul renunță la orice drept de Copyright în momentul transmiterii datelor către Vânzător.
Vânzătorul nu are nici o obligație de a publica pe site conținut primit din partea Utilizatorului (recenzii, mesaje, altele).
8. Drepturile de proprietate intelectuala
Întregul conținut al site-ului Selero este proprietatea intelectuală a s.c. SOLUTII SOFT s.r.l., care își rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informație de pe SITE. Site-ul poate folosit de către terți doar pentru informare și/sau plasare de comenzi. Utilizatorii Site-ului nu au dreptul:
- de a comite sau a incuraja acte care incalca legea
- de a transmite sau a distribui virusi, troieni sau orice alt software malitios sau care acceseaza date private
- de a descărca, modifica parțial sau integral Site-ul
- de a reproduce parțial și/sau integral Site-ul
- de a copia, distribui, vinde sau exploata Site-ul în orice altă manieră contrară intereselor societății SOLUTII SOFT s.r.l., indiferent dacă există sau nu un scop comercial.
Orice incalcare a acestor conditii va fi raportata organelor competente ale statului impreuna cu toate datele persoanei incriminate.
9. Acest site utilizeaza cookie-uri si tehnologii similare
Acest site foloseste cookie-uri si tehnologii similare. Prin acceptarea acestor termeni si conditii generale va exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679. Pentru mai multe informatii va rugam sa consultati Politica de utilizare cookie-uri si tehnologii similare
10. Datele cu caracter personal/Politica de confidentialitate
Pentru mai multe informatii va rugam sa consultati Prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR)
11. Solutionarea litigiilor
Vânzătorul va depune eforturi pentru rezolvarea amiabilă a tuturor problemelor apărute în timpul precum și după efectuarea comenzilor într-un mod echitabil si rezonabil. În cazul în care este imposibilă găsirea unei soluții amiabile, singura soluție rămâne apelarea la autoritățile competente în domeniu.
12. Limitarea raspunderii furnizorului
Vânzătorul nu este responsabil de orice pagubă cauzată de atacuri informatice, viruși sau alte tehnologii malițioase care pot infecta computerul sau alte echipamente IT și care a fost descărcat de pe site-ul Vânzătorului sau de pe alt site unde al cărui link se află pe site-ul Vânzătorului.
Vânzătorul nu este si nu poate fi făcut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe SITE, care nu se datorează culpei sale.
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse greșit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunța clientul telefonic/e-mail in cel mai scurt timp despre eroarea apăruta, daca produsul nu s-a livrat încă.
Selero nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului precum si pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe Site
13. Forta majora si cazul fortuit
Nu vom fi trași la răspundere pentru niciun fel de întârzieri sau nereușite în îndeplinirea serviciilor noastre, dacă intervine un caz de forță majoră sau un caz fortuit. Forța majoră include, dar nu se limitează la schimbări în legi sau reglementări, embargouri, războaie, acte teroriste, revolte, incendii, cutremure, accidente nucleare, inundații, greve, epidemii, pandemii, condiții meteorologice și acte ale hackerilor sau furnizorilor de servicii de internet